Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

Veelgestelde
Vragen

Op deze pagina vind je de antwoorden op onze meest gestelde vragen

Jouw bestelbevestiging ontvang je meestal binnen een uur na het afronden van je bestelling (check hiervoor ook je spam folder). Mocht deze niet zijn binnengekomen, kun je beste even een kijkje nemen of het aankoopbedrag van je rekening is afgeschreven. Je kunt er dan vanuit gaan dat de bestelling is geslaagd. In het betalingskenmerk vind je ook jouw ordernummer terug.

Mocht je binnen een aantal uur na het plaatsen van je bestelling nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen, horen we dat graag van je zodat we je kunnen laten weten of alles goed is gegaan.

Geen zorgen, wij willen uiteraard dat je tevreden bent met je aankoop. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je per ongeluk de verkeerde keuze hebt gemaakt of dat je van gedachten bent veranderd.

Na het plaatsen van je bestelling, kunnen we deze niet meer voor je wijzigen. Uiteraard ben je na ontvangst van je producten wel in de gelegenheid deze binnen 90 dagen kosteloos te retourneren.

Het uitpakken van je Leo Noir bestelling voelt bijna als het openen van een geschenk. Daarom doen wij er alles aan om je producten netjes bij je af te leveren. Kom je na het uitpakken van je bestelling toch voor een verrassing te staan? Laat ons gerust weten wat we voor je kunnen beteken, zodat we je zo snel mogelijk alsnog kunnen laten genieten van je nieuwe aanwinsten.

Tip: heb je veel of grote producten besteld en is jouw bestelling niet compleet, kijk altijd even na of we jouw bestelling wellicht in meerdere delen gaan bezorgen.

Uiteraard maken we het graag zo aantrekkelijk mogelijk om online je bestelling te plaatsen. We bezorgen je bestelling vanaf €40,- kosteloos. Voor bestellingen binnen Nederland onder €40,- betaal je €6,99 verzendkosten.

Houdt er rekening mee dat de kosten voor het inpakken van cadeautjes niet bijdraagt aan de minimale grens voor kosteloos verzenden, omdat dit een service is die wij aanbieden. 

Jouw bestelling kun je op een thuisadres of een pick-up point laten bezorgen. Tijdens het plaatsen van je bestelling, kies je waar en wanneer je jouw bestelling wilt ontvangen. We werken samen met PostNL, DHL en Budbee, maar als je dichtbij één van onze winkels woont, kan het ook dat we deze vanuit de winkel komen langsbrengen.

Het is (nog) niet mogelijk om te kiezen wie jouw bestelling bezorgt, maar uiteraard zorgen we ervoor dat deze naar verwachting bij jou terecht komt.

Eenmaal besteld, kun je natuurlijk niet wachten tot je jouw heerlijke producten in huis hebt. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan een e-mail met jouw track & trace code. Vanaf dat punt is het handig om deze te volgen via onze bezorgpartner, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.


Waarom duurt het soms iets langer?

Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track & trace code in de gaten.

Bestel je op zaterdag en kies je niet voor levering op zondag, dan ontvang je jouw bestelling op maandag.

Als een besteld product niet op voorraad is storten we gebruikelijk het aankoopbedrag terug. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren dan op jouw gekozen bezorgmoment.

Als we het druk hebben, passen we onze bezorgtijden soms aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren. De huidige levertijden vind je op onze website.

Op officiële feestdagen bezorgen we niet.

Betalen maken we graag zo makkelijk mogelijk voor je. Met de volgende betaalmethoden kun je jouw bestelling veilig afronden:

 

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • PayPal: met het gemak van jouw PayPal account
  • Creditcard: met jouw VISA (inclusief One4All), Mastercard of American Express
  • Klarna: met Klarna kun je tot 30 dagen na het plaatsen van je bestelling betalen. 

Mocht het niet lukken om voor je bestelling te betalen, kun je proberen je winkelmandje te legen en hierna je cookies te verwijderen (instructies hiervoor verschillen per browser en kun je gemakkelijk vinden via een zoekmachine als Google). Na het verwijderen van je cookies lukt het meestal om je bestelling alsnog af te ronden.

Heb je liever onze hulp of kom je er toch niet uit? Uiteraard kun je ook via WhatsApp, Messenger of telefonisch je bestelling plaatsen. Pak gerust een heerlijke kop thee en we helpen je met alle liefde verder. We kunnen je bestelling plaatsen, maar je ook voorzien van advies of helpen met de juiste keuze.

Tip: probeer ook eens een andere browser, een ander apparaat of onze Rituals app wanneer het niet lukt om te betalen.

Al onze ongeopende cosmetica heeft een houdbaarheid van minimaal twee jaar als je het op de juiste manier bewaart. Na opening is de houdbaarheid beperkt, hoe lang je het dan kunt bewaren vind je op jouw product (in het icoon vind je een getal met de letter ‘M’ erachter). Dit is een indicatie voor het aantal maanden dat een product na opening gebruikt kan worden. Bewaar jouw producten op een koele, droge en donkere plek. Heb je een product zonder dit icoon (zoals onze shower foam), dan is deze twee jaar ongeopend houdbaar.

Let op: houd er rekening mee dat de UV-bescherming van zonnebrand na een jaar af kan nemen en we deze niet meer kunnen garanderen.

Uiteraard willen we dat je optimaal kunt genieten van onze luxe producten. Al onze collecties zijn met zorg samengesteld en getest om de kwaliteit te garanderen. Mocht jouw product toch niet helemaal voldoen aan jouw verwachtingen, horen we uiteraard heel graag van je. Op vrijwel al onze producten vind je een unieke batchcode, deze is voor ons zeer waardevol om de kwaliteit van onze producten te waarborgen en te verbeteren. Daarom willen we je vragen het desbetreffende product te bewaren zodat we het indien nodig verder kunnen onderzoeken.


Laat ons gerust weten hoe je jouw product hebt ervaren, we kijken graag hoe we je verder kunnen helpen. Het zou ons erg helpen als je dan ook de batchcode van jouw product meestuurt. We gaan er dan uiteraard voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer van je favoriete product kunt genieten.

Wat leuk om te horen dat je geïnteresseerd bent in onze heerlijke producten. Hoewel we je graag onze geweldige geuren zouden willen laten ervaren, is het niet mogelijk om samples toe te sturen. Je kunt op onze website uitgebreide informatie over onze collecties, geuren en ingrediënten vinden.

Staat jou vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op

info@leonoir.nl

Maandag- Vrijdag 09.00-18.00

0615263749

Maandag- Vrijdag 09.00-18.00

Winkelwagen